A Nógrád Megyei Kormányhivatalon belüli szervezeti átalakítás miatt weboldalunk is megújult, az előző tartalmakat megtekintheti régi weboldalunkon.
Az elektronikus ügyintézés és bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: e-ügyintézési törvény) 108. § (1) bekezdése alapján az elektronikus ügyintézésre kötelezett szervek 2018. január 01. napjától kötelesek az ügyek elektronikus intézését az e-ügyintézési törvényben meghatározottak szerint biztosítani.
Az e-ügyintézésre kötelezett szervnek biztosítania kell az ügyfelekkel folytatott, hiteles azonosításon alapuló, és a kézbesítés időpontját is hitelesen visszakereshető módon megvalósító elektronikus kommunikációt, az így beérkezett dokumentumok hitelességének ellenőrzését és a törvényben meghatározott követelményeknek megfelelő hitelesítését, az elektronikus fizetést, és az elektronikus űrlapok kezelését.
Az elektronikus ügyintézés az alábbi oldalakról kezdeményezhető:
Elektronikus ügyintézés
Értesítési tárhely
Rendelkezési Nyilvántartás
Azonosításra visszavezetett dokumentumhitelesítés
Kormányzati Elektronikus Aláírás-Ellenőrző Szolgáltatás
Kormányzati Ügyfélvonal
A Nógrád Megyei Kormányhivatal megkezdte a szükséges intézkedések megtételét az elektronikus ügyintézés 2018. január 1-jei bevezetésének érdekében.