E-ügyintézés
Írta: Bőze Balázs
Módosítás: 2022. március 30.
Az elektronikus ügyintézés és bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: e-ügyintézési törvény) 108. § (1) bekezdése alapján az elektronikus ügyintézésre kötelezett szervek 2018. január 01. napjától kötelesek az ügyek elektronikus intézését az e-ügyintézési törvényben meghatározottak szerint biztosítani.
Az e-ügyintézésre kötelezett szervnek biztosítania kell az ügyfelekkel folytatott, hiteles azonosításon alapuló, és a kézbesítés időpontját is hitelesen visszakereshető módon megvalósító elektronikus kommunikációt, az így beérkezett dokumentumok hitelességének ellenőrzését és a törvényben meghatározott követelményeknek megfelelő hitelesítését, az elektronikus fizetést, és az elektronikus űrlapok kezelését.
Elektronikus ügyintézés az alábbi oldalakról kezdeményezhető

1818.hu
KORMÁNYZATI ÜGYFÉLVONAL

niszavdh.gov.hu
AZONOSÍTÁSRA VISSZAVEZETETT DOKUMENTUM HITELESÍTÉS

keaesz.gov.hu
KORMÁNYZATI ELEKTRONIKUS ALÁÍRÁS-ELLENŐRZŐ SZOLGÁLTATÁS

e-bejelento.gov.hu
E-BEJELENTŐ SZOLGÁLTATÁS

magyarorszag.hu
ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZÉS

ekozigazgatas.magyarorszag.hu
ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZÉS

tarhely.gov.hu
ÉRTESÍTÉSI TÁRHELY

epapir.gov.hu
E-PAPÍR SZOLGÁLTATÁS

nyilvantarto.hu
WEBES ÜGYSEGÉD

rendelkezes.gov.hu
RENDELKEZÉSI NYILVÁNTARTÁS
A Nógrád Megyei Kormányhivatal elektronikus ügyintézésre vonatkozó tájékoztatói
A Kormányhivatal Információátadási Szabályzata letölthető formátumban