Munkavédelmi nyomtatványok elektronikus bejelentéshez
Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény 1. § 17. és 17/a. pontja alapján az államigazgatási szervek - ide értve a Kormányhivatalokat - elektronikus ügyintézés biztosítására kötelezett állami szervek.
A törvény 108. §-a értelmében az államigazgatási szervek 2018. január 01. napjától kötelesek az ügyek elektronikus intézését a törvényben meghatározottak szerint biztosítani.
Értesítjük Önöket, hogy ezentúl lehetőségük van a munkavédelmet érintően elektronikus úton tizenegy különböző bejelentés megtételére.
Az elektronikus ügyintézéshez szükséges technikai feltételek:
- Az Általános Nyomtatványkitöltő Keretprogram (ÁNYK) futtatásához minimum 1.8.0 JAVA futtató környezet szükséges (INNEN letölthető).
- A nyomtatványok használatához az ÁNYK minimum v2.76.0 verziójának telepítése szükséges (INNEN letölthető).